Trenger du hjelp for å aktivere klikk her

Generalforsamling i Normisjon sommeren 2015

Det var stort engasjement under forhandlingene da Normisjon holdt generalforsamling i Stavanger i 2009
Foto: Foto: Leif Gunnar V Vik

Generalforsamlingen holders hvert tredje år og består av utsendinger fra alle enhetene i organisasjonen. Til sommeren samles flere hundre delegater til forhandlinger fra 29. juni – 1. juli i den nye idrettshallen som er under bygging ved Normisjons bibelskole i Grimstad.

Generalforsamlingen skal blant annet vedta et handlingsprogram for tre år framover og velge nye medlemmer til landsstyret.

- Vi ønsker å lage et program som er attraktivt for ulike aldersgrupper og interesser. Derfor kombineres generalforsamlingen med vårt årlige sommerstevne «Sommer i Sør», sier generalsekretær Anne Birgitta Langmoen Kvelland.

Hun håper tilbudet om både misjonsstrategi og ferie og fritid vil gjøre det attraktivt for mange i Normisjon å bruke dagene i overgangen mellom juni og juli neste sommer i Grimstad.

Gode opplevelser
- Generalforsamlingen og Sommer i Sør ses under ett når det gjelder program, men det går an å delta på bare en av delene. Vi er opptatt av at Generalforsamlingen også skal være en positiv og minnerik opplevelse for barna og de unge. -Derfor blir det eget program for barn og yngre tenåringer. Ungdommene får også tilbud om et eget opplegg på festivalen Skjærgårds music and mission festival den uken, sier Kvelland.

Bli med på generalforsamlingen og Sommer i Sør fra 29. juni til 5. juli 2015!

Her kan du laste ned høyoppløselig bilde av generalsekretær Anne Birgitta Langmoen Kvelland