Ingen Javascript

Din nettleser har deaktivert Javascript som brukes på denne nettsiden.
Trenger du hjelp for å aktivere klikk her

Ledig stilling som medie- og markedsleder

Foto: Arkiv

Medie- og markedsavdelingen i Normisjon består i dag av rundt 10 personer. 

Sentrale arbeidsoppgaver

• Videreutvikling av Normisjons medie- og markedsstrategi
• Inntektsbringende tiltak
• Profilering og merkevarebygging av Normisjon
• Utvikling av gode kommunikasjonskanaler innad i Normisjon
• Personalansvar

Ønskede kvalifikasjoner
Vi ser etter en person som
• har ledererfaring og gode lederegenskaper
• har erfaring fra strategiarbeid og gode strategiske evner
• er målrettet og strukturert
• har god gjennomføringsevne
• har god evne til skriftlig og muntlig kommunikasjon

Utdanning på masternivå er ønskelig innenfor relevant fagkrets. God kjennskap til Normisjon er en forutsetning. Søkere må identifisere seg med Normisjons teologiske ståsted og verdigrunnlag, slik dette er uttrykt i Normisjons verdidokument for ansatte.

Medie- og markedsleder inngår i generalsekretærens ledergruppe.

Lønn etter Normisjons regulativ.

Søknad med CV sendes generalsekretær Anne Birgitta Langmoen Kvelland, ablkvelland@normisjon.no innen 20.nov 2015.

Normisjon er en evangelisk luthersk misjonsorganisasjon som har som visjon: Jesus Kristus til nye generasjoner og folkeslag. Normisjon i Norge består av ca. 1200 foreninger og forsamlinger/menigheter i 13 regioner. Vi samarbeider med Den norske kirke og andre kirkesamfunn i Norge og har arbeid i Asia, Vest-Afrika, Europa og Sør-Amerika.