Ingen Javascript

Din nettleser har deaktivert Javascript som brukes på denne nettsiden.
Trenger du hjelp for å aktivere klikk her

Ny medie- og markedssjef i Normisjon

Foto: Normisjon

- Ole Martin Rudstaden er en analytisk og ambisiøs leder som evner å skape utvikling rundt seg. Han er uredd og tydelig, samtidig som han kommuniserer godt og er god til å ta vare på menneskene omkring seg, sier Anne Birgitta Langmoen Kvelland.

35-åringen, som er bosatt på Ekeberg i Oslo, har allerede fungert i stillingen i et halvt år, som vikar for Hilde Flaten. Rudstaden er utdannet statsviter og er underveis i en mastergrad i verdibasert ledelse. Han har tidligere jobbet som journalist, men de siste sju årene har han vært ansatt i ulike roller i Normisjon, som Actaleder i region Østfold, faglig leder i Acta og som skoleutvikler i forbindelse med endringene ved Misjonsskolen Gå Ut Senteret.

- Normisjon har per i dag en medie- og markedsavdeling med et høyt kompetansenivå. Vi ønsker å utvikle avdelingen ytterligere for å bli enda mer fremtidsrettet og innovative i vårt medie- og markedsarbeid. Vi ønsker å være banebrytende på informasjon og innsamling i Norge – vi ønsker å gi de mange, mange menneskene som brenner for Normisjons arbeid, unike opplevelser som skaper begeistring og samhold, sier Ole Martin Rudstaden.