Ingen Javascript

Din nettleser har deaktivert Javascript som brukes på denne nettsiden.
Trenger du hjelp for å aktivere klikk her

Bok og Media blir Vivo bokhandel

Foto:

Etter omfattende arbeid med markedsprofilen har Bok & Media besluttet å endre navn til Vivo bokhandel.

- Vi ønsker med dette grepet å møte fremtiden på en offensiv måte, og samtidig tydeliggjøre vår ambisjon om å være en verdiorientert bokhandel for hele familien, sier administrerende direktør Pål- André Lauritzen.

Vivo er latin og betyr «jeg lever». Det er markedssjef Erik Bechensten som har vært prosjektansvarlig, og han mener Bok & Media nå vil stå bedre rustet for årene som kommer.

- Konkurransen i markedet øker, og vi må også utvikle oss. Ved å oppdatere profilen vår kan vi forhåpentligvis nå nye kunder og bli enda mer attraktive i markedet, sier Bechensten.

Mange av de ansatte har vært med i navneprosessen, og det var en stolt markedssjef som presenterte den grafiske profilen for kjedens medarbeidere i forrige uke.

- Jeg synes logoen og profilen er både frisk, nyskapende og utrolig stilig. Vi har tidligere fremstått litt trauste, derfor er det så gøy at vi nå viser en sprekere side. Vi gleder oss veldig, sier butikksjefen i Grimstad, Rine Teigen

Se video:


Bok og Media hadde en omsetning på rundt 170 millioner kroner i 2013. Normisjon er største eier.

Se oversikt over alle butikkene til Voivo bokhandel