Endre betalingsmåte på avtale i CRM Light
Hvordan endre betalingsmåten på en betalingsavtale i CRM Light
Se hvordan du oppretter ny medlemsavtale.
1) For å endre betalingsmåte på en medlemsavtale starter vi med å gå til fanen Medlemmer. Da kommer automatisk alle registrerte medlemmer opp.
Om vi skal endre betalingsmåte på en giveravtale går vi til fanen Faste givere, og følger ellers manualen videre.
2) Vi søker så etter personen som ønsker en annen betalingsmåte på betalingsavtalen sin. Dette gjøres ved å trykke på ikonet øverst i kolonnen Navn, hvor vi skriver inn navnet til personen i feltet under Inneholder og trykker så Filtrere. Vi får da kun opp de medlemmene som samstemmer med navnet vi søkte etter, finner det rette og trykker på dette.

Betalingsavtalen vil nå komme opp. Om medlemmet ønsker å betale medlemskapet sitt med AvtaleGiro eller Vipps trykker vi på Send lenke med SMS under den leverandøren de ønsker. Han eller hun vil nå få tilsendt en SMS med en lenke til den valgte leverandøren, hvor de selv fyller ut nødvendig informasjon.
