23.-24. oktober 2026 på Stemnestaden


Tema: I misjonens tjeneste!
I år får vi besøk av Janne og Magnus Gillebo. Ekteparet bor i Aksdal. Han er sokneprest i Kopervik og hun er lærer ved Danielsen Ungdomsskole,
Ekteparet har 4 barn og en hund. De var misjonærer i Indonesia og vil fortelle fra et interessant arbeid der.
Vår egen vaktmester på Stemnestaden, Åge Skjervheim, vil fortelle fra sin tid som misjonær i Nepal.
Vi får bli med i ord og bilder både fra Indonesia og Nepal.
Terje Tengesdal vil delta med sang og Magne Kristoffersen spiller til allsangen.
Fredag
18.00 Innsjekk
18.30 Middag
19.30 Kveldsmøte. Tema-samling v/ Åge Skjervheim
Lørdag
08.30 Frokost
10.00 Tema-samling v/ Janne Susort Gillebo
12.00 Lunsj
13.00 Vi kjører til SCANIA på Frakkagjerd. Der får vi også kaffe mm.
15.30 Middag
16.30 Tema-samling v/ Magnus Gillebo. Nattverd. Kollekt.
18.00 Vi reiser hjem
Lørdag skal vi på besøk. Vi kjører til Frakkagjerd der SCANIA har en filial som tar seg av større biler til reparasjon og vedlikehold. Daglig leder, Sigbjørn Brekke, vil vise oss rundt og orientere om arbeidet.
Leiren varer omtrent et døgn. Den starter fredag kl. 18.00.
Pris kr. 1400 i eget sengetøy for hele oppholdet. Tillegg kr. 350 for enerom og kr. 300 for oppredd seng. Regning sendes.
Påmelding til jmmoi@outlook.com
Telefon eller SMS til 91359668. Frist 16. oktober
Det er Normisjons mannskomite som inviterer:
Knut Korsfur, Arild Urdal, Leiv Erling Ådnanes, Svein Terje Brekke, Jan Magne Moi.
Velkommen alle mannfolk!