Slik sender du faktura til Normisjon

• Fakturaen skal inneholde korrekt firmanavn Normisjon og org nr 860 474 522 samt for- og etternavn på person hos oss som har gjort bestillingen og leveringsdato/i hvilken periode arbeidet er utført, samt merkes med prosjektnummer oppgitt ved bestilling. Fakturaer som ikke inneholder disse opplysningene, vil bli returnert.

• Fakturaer skal inneholde deres referanse/kontaktperson.

• Vi foretrekker å motta faktura elektronisk som e-faktura (EHF), og org.nr 860 474 522 søkes enkelt opp i Elma registeret. Hver faktura skal være ett samlet dokument, dvs. at timelister etc. må være inkludert i samme dokument som selve fakturaen.

Hvis dere ikke har mulighet for å levere e-faktura i EHF format ennå, er alternativet inntil videre å sende filen i PDF format vedlagt en e-post til receiveknif@compello.com Det samme gjelder her; at hver faktura skal være ett dokument, dvs. at timelister etc. må være inkludert i samme dokument som selve fakturaen. Papirfaktura vil bli returnert.

• Fakturagebyr aksepteres ikke uten særskilt avtale.

• Gjerne oppgi avdeling- og prosjektnummer hos oss, hvis det er avklart.

• Betalingsbetingelsene er minimum 20 dager fra fakturadato.

• Automatisk fornyelse av avtaler aksepteres ikke. Alle løpende avtaler må kunne sies opp av oss med maksimum 12 mnd. oppsigelse uten at grunn oppgis.

• Avtaler om fast pris kan bare fravikes ved skriftlig varsel og skriftlig aksept før arbeidene iverksettes.

 

Har du spørsmål til dette så kan du kontakte Normisjon på e-post normisjon@normisjon.no